Kızlar 7+3 üm bulantım kusmam yok çok şükür ama aşırı derecede halsizlik var üzerimde sürekli yatıyorum sanki böyle heryerim ağrıyor kırılıyor. Tansiyonumda 9-5 çıktı. Birde birsey daha soracagım sağ boşluğum acıyor. Sanki sporda karın calısmısımda et kesmiş gibi varmı yaşayan?