Rabis123 Kızlar 25. Haftadayım dün kontrolde bebegin sıvısının az oldugunun tesbiti yapıldı böle bi durum yaşayan varmı
Nefesliva Rabis123 benımde 18 ci haftada azalma var demişti doktor havuc suyu içtim havuç yedim ama en önemlisi 3 litre su içtim armut yedim şuan26 haftalık oldum doktor normal dedi inşallah böyle gider
Damlaeyioglu Canım benimde ilk gebeliğimde 28. haftamda aynı şey olmuştu kontrol aralığın 1 hafta da 1 olmuştu 39 haftalıkken doğum yaptım kontrollerini aksatma yeter 😊
Damlaeyioglu Rabis123 doktor bana su içmenin bi işe yaramayacağını her hafta kontrole gidip su azalmaya devam ediyo mu bakılması gerektiğini söylemişti su sınırdaydı azlık olarak ve o şekilde de doğum yaptım
Sema166 Rabis123 31+5 de farkedildi 5 cm ve altında ölçülüyodu normalde 8 den yüksek olması lazım sonra 6 ölçüldü öyle böyle derken 34+6 olduk her hafta gidiyorum en az 37 kadar bekleticez diyor doktorlar
Pogacayanak Damlaeyioglu bana da bol su ic dedi doktor daha 20.haftadayim amniosure testi var yaptir istersen kacagin olup olmadigina bakiyorlar
Damlaeyioglu Pogacayanak ben doğum yaptım canım 2 yıl oldu 39 haftalık doğum yaptım şimdi 2. bebeğime hamileyim 😊😊❤️