melekkizim_00 Kızlar bu ara her şeye ağlıyorum eşim en ufak şey dese ağlıyorum onura bıktırdım ailemide artık gerçekten sürekli ağlamak geliyor napacagım 😢
kuzeymomsss melekkizim_00 kaç haftalıksınız? Ben 8 9 haftaya kadar hep ağladım birde evlendiğim gibi hamile kalmıştım, ailem ile başka şehirlerde yaşıyoruz. Resmen psikolojim bozulmuştu eşimden boşanmayı dahi düşünmüştüm. Ama çok şükür geçti artık
Arensmom_ melekkizim_00 ben 32. Haftadayım ve hıçkıra hıçkıra ağlıyorum. Sonra ağlayıp bebeğimi strese sokuyorum diye daha çok ağlıyorum. Asla kendimi durduramıyorum 🥺
anneyimmm_ Bi dua edin kendinizi de okutun bilenler Kur’an-ı Kerim okusun, bende lohusayım benzer hisler yaşadım maalesef öylelikle geçti diyebilirim