Nrnkymc06 Kızlar merhaba, dün hastaneye gittim kan aldılar beta ve progesterona bakılmış. Bir dahaki randevum kalp atışı için 28 Aralık’ta ben bu sonuçları gidip aile hekimine göstersem olur mu😏😏
Azra_Mom Nrnkymc06 benim aile hekimim yorum yapmıyor Demir eksikliğim için bile ilaç vermedi sadece kan alıp kadın doğum uzmanına göstermelisin deyip gönderiyor bakmıyor bile sizin bakar mı bilemiyorum bende hep bu şekilde oldu betam 9 binlere çıktı hamilemiyim diyorum ebem ben yorum yapamam diyor düşünün 😂😂
Nrnkymc06 Azra_Mom Ahaha yok Benimkiler çok ilgililer sağolsunlar😂 ilk orda kan verip öğrendim zaten gebeliğimi daha erken kadın doğum için 2 hafta falan sonra git dediler.Ben ona göre randevu aldım işte dün gitmiştim orada keseyi gördük yine kan aldılar ama 2 dakika sonuç için hiç hastaneye kadar gidesim yok ama progesteron değeri de çok kafama takıldı bir sıkıntı olur mu diye onun için aile hekimine göstersem olur mu diye sormuştum😂