hunilimom Asterujdndl ilk kızımda Canbebe ile başladım öyle devam ediyor arada molfix vs denedim bi ondan memnun kaldım diğerlerinden kalmadım
adsmom Asterujdndl sleepy natural aldım ben de 1 numara aldım ne olur ne olmaz diye diğer numaraları almiyim dedim ama gittikçe fiyatlar artıyo 🥲🥲🥲🥲🥲
GamzeBaz Asterujdndl bimin markasından aldım Bi paket bakalım iyi glrse dgstrmem yoksa Bi tık dha iyisini alrm
fenperest Sleepy bio natural aldim. 1 ve 3 nolularindan aldim. 2 ile 1-3 arasinda cok fark yok gbi geldi bna, bende indirimlerde almistm😃 diger nolar icin dogmasini bekliyorum minigimin😊
Gorkeminannesi Canbebe oglum da mantar yapti bin pişman olmustum geçmek bilmemişti. Prima kalitesi tartışılmaz ama o fiyatları vermek isticemi düşünmüyorum molfix de onunla yarisiyo sleepy de guzel fena değil
incimercan Asterujdndl caanbebe, sleepy bio natural, sleepy naturel extra, baby turco aldım. 2 aydır indirimden topluyorum bezleri,9-10 paket anca oldu da, kupon da kullanınca daha uyguna geliyor. Zaten hızlı tüketiliyormuş.
Jeatimo Asterujdndl 1 numara Molfix almış kayınvalidem bakalım deniycem bende indirimlerden sleepy aldım 2 ve 3 numara 4er paket
muallimehanimmom5 Asterujdndl prima premium care açık ara farkla öneririm ne pişik ne de sızıntı yapıyor İlk ay onu kullandım çok pahalı olduğu için baby me markasına geçiş yaptım prima kadar kaliteli değil ama fiyatı uygun bu bezi de öneririm biz memnun kaldık 🌸 markalardan azar azar alıp denemeni tavsiye ederim her bebek aynı olmuyor pişik sızıntı yapabiliyor