Pelinssoglu Kızlar sezaryen sonrası korse kullanıp memnun kaldığınız bir marka var mı acaba?? Yamuna dan almayı düşünüyorum ama sizin önerdiğiniz var mı acaba?
CS0932 Pelinssoglu Ben de bebeğe bir şey almadan kendime korse aldım😅 yamunadan aldım. Kısa korse önermişti takip ettiğim bir ınfluencer. Minik bir deneyeyim dedim (henüz bebek göbeği pek yok) Nefesim kesildi takıcam derken 🤦🏼♀️ yamunadan alırsanız uzun olanlardan alın bence. Kısa çok konforlu değil bence.
Gul33 Pelinssoglu ilk doğumumda yamuna kullanmıştım minyon olduğum için korseniz boyu uzun gelmişti üstten ve alttan telleri çıkıp batmıştı. Ama faydasını gördüm çok. Bu hamileliğimde owli korse alıp ilk günden itibaren kullanmayı düşünüyorum. Yamuna korseyi ilk günler kullanamam dikiş yerine denk gelir diye.
Gul33 CS0932 boyla alakalı olabilir ay uzun da bana konforlu gelmedi. Hatta kısasını alsam mı diye düşündüm ama owli’de karar kıldım en son. İlk günden itibaren takmaya bir tek o uyumlu gibi.
annembabam Gul33 doğumunuzdan sonra owli ve yamuna kıyaslamasını yapar mısjnız benim icin 🙏🏻🌸ikisi arasında ama owliye daha yakın bir anneyim . Xs s alıp
Gul33 annembabam tabi ki doğumum nisan ayında inşallah taktıktan sonra düşüncelerimi yazarım. Yamuna korseye kötü diyemem ama hiç konforlu değildi benim için. Teller batıyordu, kızımı emzirirken zorlanıyordum. Bel kısmım uzun olmadığı için sanırım