Fnen En sevdiğim şey avent indirimi Link https://www.carrefoursa.com/avent-natural-tekli-pp-biberon-125ml-p-30256314?_sgm_campaign=scn_9b0bc566ca000&_sgm_source=30256314&_sgm_action=click
annembabam Fnen en güzel şey kesinlikle paylaşmak 😅ben de bir annemiz icin lcw yi bekliyorum . Yakaladığım indirimleri de Aralık indirimleri postuna yazıyorum . Güzel hissettiriyor bana 🥳🥳🤰🌸🙏🏻
Fnen annembabam Oraya yazınca herkes görmüyor sanki, önceki avent indirimini yazmıştım ama gören olmadı, post açınca herkes aldı 🙏🏻 ☺️🌸
Fnen Tecrübeli anneler ben küçük boy biberonu almıştım, büyük boy için şimdiden almana gerek var mı sizce. Philipsin kendi sitesine üye olunca %15 indirim verdi yani biberon 90₺ ye geliyor sizce alsam mı beklesem mi 🤷🏻♀️
Poyrazin_annesi Fnen bence bekleyın belkı bebek tutmaya bılır bıberonu. Bn hem avent aldm hem lansınoh
annembabam Fnen yaaaa ben günde 5 10 arasında indirim haberi veriyorum oysaki 👀herkes görsün diye de özellikle oraya yazıyorum moderatörler de açmış diye .🥴
Fnen annembabam bu ay henüz yazmadım ama kasımda çok gören olmadığı için post açtım bitmeden alsın annelerimiz 🌸
Fnen annembabam rica ederim 😇 her şeyi post olarak açmıyorum zaten ama özellikle avent herkesin ihtiyacı olduğu için direkt pos açıyorum
annembabam Fnen hayır ben genel olarak söyledim , sizin posta degil 😅yani insanların genel olarak açılan postalar baktgı bilgisi icin ✔️Tekrar teşekkürler
gul06_ Fnen arkadasm aldi o cok memnun kaldi. O gugus ucu yarasini kizimda yasadim oglumda yasamak istemiyrm ayy cok kotuydu ya 😔