Mom6545 Kızlar şu 1 haftadır baş ağrısı göz de yanma şişlik hissi ve kusma yaşıyorum tansiyon mu acaba hiç olduğunda ölçmediğim için doktora da daha çok var gitmeme yaşayan oldu mu hiç
iremss Mom6545 ölçmeniz lazım veya tahlil vermeniz lazım bu belirtiler hormonal de olabilir dediğiniz gibi tansiyon da olabilir
hunilimom Mom6545 olabilir bas ağrisi enseden vurur mide bulantısı yapar ilk kızımda yüksek tansiyonum vardı ordan biliyorum ihmal etmeyin Allah korusun size ve bebeğe ciddi sorun yaşatabilir
Elifgoktug1 Mom6545 tansiyon bulantı yapar ama baş ağrısı gözlerde sinek uçuşuyor gibi görüntüler oluyor mutlaka baktir yuksek tansiyon sıkıntı
ressamistanne Mom6545 tansiyonun baş ağrısı enseden girip yayılır diğerlerinden böyle ayırt edebilirsiniz. Normal baş ağrısına mide bulantısı ekleniyorsa migren olabilir. Burun kemiklerin sızlıyorsa sinüzit, kaş hizan gözlerin ağrıyorsa uykusuzluk
Mom6545 hunilimom ay benim de enseden vuruyor ya 🤦♀️ inşallah değildir ama diyorlar ki 5. Aydan sonra kendini belli ediyor tansiyon bilemedim şuan kafam karıştı
Saadeetdd hunilimom nasıl doğum yaptinız acaba benimde panik olunca tansiyonum yukseliyo da normal yapmama engel mi diye dusunuyorum 🤷♀️
hunilimom Saadeetdd normal doğum yaptım ilaçlarımı içtim diyet uyguladım kendi kendime düzene soktum doğum anında sakin kalmaya çalıştım doğumdan sonra yukseldi doktorum normal olduğunu söyledi bir hafta daha takip ettim sonra normale döndü ama maalesef bende kalıcı oldu dikkat etmezsem yine çıkıyor 🤦🏻♀️
Saadeetdd hunilimom ben kardiyologa gittim ama resmi olarak teshis konulmadi, suan 35+4 haftaligim tansiyonu hergun olcuyorum gayet normal, dogum aninda korkuyorum bi tek bende
hunilimom Saadeetdd doğum anında sakin kalmak çok önemli sen ne kadar sakin kalırsan doğum o kadar kolay oluyor