Merhaba anneler 21.haftamdayım dün detaylı usg çektirdim radyoloji doktoru bebeği besleyen tek taraflı damarda çentik gördüğünü direnç izlendiği notunu yazmış. Doktorumda korkulacak bişey yok ama 34.haftaya kadar asprin kullanacağız dedi açıkcası biraz panikledim bu durumu yaşayan varmi ne gibi sonuçlar doğurur yada geçermi ilerleyen haftalarda?