Tuşe muaynesi oldum Arkadaşlar korkulacak bişi yok ama benim bebeğim kafası çok yukarda diye biraz fazla ittirdi ama geçiyor neyse benim asıl sorum 3 cm açıklık var ama kafa kanala girmemiş dedi bunla ilgili sorun yaşayan var mı neler yaptınız ayrıca kafa çapı büyük dedi sezeryan olmak istemezken yüzleştiklerim😕