mrvrm Hangi taraftan yumurtladığınızın bebek yerleşmesi açısından bir bağlantısı yok. Yumurta çatladıktan sonra fallop tüplerinden (bir nevi yol düşünebilirsin) rahime bırakılır, hücrelerde rahimde kendisi için en garanti yere tutunur ve orada çoğalması devam eder. Rahmin ortasında, sağında, solunda fark etmez canı nereyi isterse.😂 Ama sağ taraftan gelen yumurtanın yakın mesafe olduğu için güvenli yer bulunursa sola kadar ilerlemektense rahmin sağ bölgesine yerleşmesi olası. Mantıken böyle düşünüyorum.🤷♀️😂❤️