Jeatimo Mikmikbuk Neden olsun doğumda hele de sezeryan olursa sizi koruyacak olan bir aşı bu. Gebelikte zaten yapılıyor zararı olsa devlet eliyle yaptırılır mi sizde
Deletedmom_33 Mikmikbuk 4 gün filan kol ağrısı yapabiliyor onun dışında zararı yok sanırım her hamileyee yapılıyor diye biliyorum.
Mikmikbuk Jeatimo SuY seddkilic05 Haklısınız kızlar çalışmadığım yerden geldi googlelucak vaktim bile olmadı 😀 oldum hayırlısı şifa olsun
Feyzanne Feyzanne ama üç sene önce başka bi şey için vurundugumda cok ağrımıştı anlamadım hemşirenin eli ağır değildi heralde her görmemde de dua ederim 😂
gulsonmez27 20.haftada ilk doz 24.haftada 2.doz aşını olman zaten gerekiyor gebelere bir nevi zorunlu..Sizin galiba acil bir durum olduğu için yapıldı..Aradan çıkmış yani 🙃hiç bir sorun olmaz
Mikmikbuk gulsonmez27 Yok ya acil değildi sağlık ocağına bi uğruyum dedim yaptılar çat diye 😀 ikinciyi gel demediler amaaa