Bugün drdayım şeker yükleme yaptılar ama ilk aç olarak verdim sonra şekerli içeçegi içip bi saat sonra verdim sonra ikinci de bi saat sonra da onu vdrcem ama benim okudıklarım burda şekeri 5 dk içinde içip kan veriliyo ondan bi saat sonra ikinciyi veriliyo diye okumuştum ama tam tersi oldu bizde