Deletedmom73711 Mnk16 Normal oladabilir, olmayadabilir. Başka bir doktora gidin, önlem amaçlı ilaç veya iğne verecektir. Büyük ihtimalle yerleşme kanamasıdır ama bu haftalar bebeğin yerleşme haftaları olduğu için hiç riske atmaya gerek yok. Çok geçmiş olsun.❤️
Deletedmom73711 Mnk16 Lekenmeyi durdurur ve bebeğin daha iyi tutunmasını sağlar, rahim duvarını kalınlaştırır. Düzenli kullan, geçecektir.❤️