Kızlar doğuma giriyorum aniden oldu nts için geldim sancım varmış sezeryan doğuma alincam normalde günüm 22 aralikda 1 hafta erken olucak çocuğum rabbim nasip ederse nolur dua edin çok korkuyorum doğumdan sezeryan olmasına ragmen şuan yatisim yapıldı bekliyorum kan aldılar çok korkuyorum😔