Hilaldemirrr Kizlar nst ye girdim bebek nabzı 170 180 bebek hareket azlığı var dediler ve plesenta da kireclenme oluşmuş 39+4 haftaligim biseyler yiyip ic tekrar nst cekilcek dediler yaşayan var mı
Busrakzlkc Hilaldemirrr evet aralarda düz çizmiş nst. Solunuza da dönebilirsiniz nst çekilirken kan akışı artar düzelebilir