mucizeeem03 Merhaba hanimlar, Ovulasyon akintisi nasil oluyor? Ilk sivi sonra mi koyulasiyor o beyaz akintilar? Oyle okudum internette..
Kahveli mucizeeem03 Benim ilk gün su gibi islaklik oluyo ertesi gün yumurta akı gibi peçete de uzayan bisiler oluyo üç dört gün bu sekilde sürüyor iste. Ama akinti olmadan da yumurtlama oluyormus
mucizeeem03 Kahveli evet bende de ilk ic camasirim islanior Sonra beyaz akintilar geliyor ilk basta sivi sonra katilasiyor koyulasior
mrvrm İlk başta sulu gelir. Sonrasında uzayan yapıda gelir. Afedersin iki parmağın arasında uzar. İkisinde de şeffaf oluyor. Bende 1 gün sürüyor bu şekilde. Ovulasyon testinde de pozitif görüyorum o gün
mucizeeem03 mrvrm son adet tarihim 24/11 Suan akintil var beyaz renginde uzuyor kalin bir yapida yumurta aki gbi ayni beyaz renkli Rengi seffaf mi olmasi lazim?
mrvrm mucizeeem03 hafif beyazımsı da olabilir. Kişiden kişiye farkediyordur 🙂 ama yumurta akı gibiyse kesin yumurtlamadır
mrvrm mucizeeem03 zaten 14 gün kuralına göre de tam olmasa da aşağı yukarı bu tarihlere gelir yumurtlamaniz 😇
mucizeeem03 mrvrm kivami evet yumurta aki gibi Ama rengi beyaz Saydam su rengi degil Oyle mi olmasi lazim?
mucizeeem03 mrvrm ilk basta sivi akintilarimnoldu az az beyaz renginde Bugun ise kivami yumurta aki gibi ama rengi beyaz