Merhaba hanimlar,
Bende PCOS var, daha once bi düşüğüm oldu.
Ara kanamalarim oldugu icin doktorum bana en az 3 ay dogum kontrol hapi onerdi.
Bu ay birakicam insallah hap i.
Dogum controldan sonra hemen hamile kalanlar varmi? Yoksa bi kac ay beklemeyi mi
Onerirsiniz?