begonvilko Kızlar uyurken sağ tarafınıza hiç mi yatmıyorsunuz? Ben bazen sağına dönüp yatıyorum çünkü sol tarafım agriyor bir süre sonra. Bir de sol tarafınıza tamamen dönüp yatıyorsunuz değil mi? Hafif dön falan diyorlar ama nasıl olacak o iş 🤷🏼♀️
Neslihan_aydn13 begonvilko begonvilko Doğuma 22 gün kaldı Allah’ın izniyle ben bu zamana kadar hep sağ ve sol tarafa yattım zaten mümkün değil bir süreden sonra ağrılar oluyor yatamıyorsun aynı tarafa çoğunlukla sol tarafa yattım ama sağ tarafa da yattığım çok oluyor bazen, çok şükür ki bişey olmadı bebişime 🙏☺️
35SD28 begonvilko dediğin mümkün değil kuzum. Ağrı oluyor. Ben 5dk sırtüstü bile yatıyorum. Artık sağ sol batıyor daha 26+5iz
Mucizem_211 begonvilko nasıl yatmıyorum vallah sağda solda sırt üstüde yatıyorum şimdi öyle olmuş eskilerde annelerimiz sadece solda mı yatmış 😂nasıl rahat ediyorsan o şekil uyu
begonvilko Neslihan_aydn13 Poyrazin_annesi Vallahi rahatladım. Çevre baskısından midir nedir insan kendini garip hissediyor. Hatta geçen gün sırtım agrimisti, sırt üstü uzandım dinlendireyim 10 dakika diye. Hemen diyorlar ki aaaaa uzanma öyle bebeğe zarar verir 🤦🏼♀️
Ecmel_34 Yaaa bende hep sol tarafta yatıyorum bazen sağ tarafa yatasim var ama bebek icin zararlı dir diye yatamıyorum
Poyrazin_annesi 28 haftamdayım yüz üstü yatyrm 😂 soluma yatamıyorum cnkü kalbim agrıo hemen oyuzden hep genellıkle sağıma yatyrm
Neslihan_aydn13 begonvilko ağzı olan konuşuyor maalesef sen dinleme boşver doktoruna felan sor gerisi ne derse desin valla Allah’ın izniyle hiç bir şey olmaz sen keyfine bak☺️🌹
begonvilko 35SD28 Mucizem_211 Teşekkür ederim kızlar 🥰 millet öyle bir konuşuyor ki sanki herkes robot 🤦🏼♀️ Rahatladım yorumlarınızı okuyunca 😘
happycatnap Karadenizli_ En rahatı kalkıp oturup sonra yavaşça diğer tarafa doğru yatmak bebek öyle daha rahat ediyormuş gibi gelirdi bana
begonvilko happycatnap karin iyice büyüdüğünde galiba dediğin gibi yapınca daha rahat oluyormus canım evet, ben henüz 5 aylığım. İleriki aylarda deneyeceğiz bakalım 🥰
35SD28 happycatnap annemde öyle diyor ama nasılsın olacak zaten zor uyuyoruz. Ben yavaş yavaş dönüyorum. Önce sırtüstü okuyorum sonra hangi yöne döneceksem öyle dönüyorum.
35SD28 begonvilko tabii ki sen bebeğini takip et o tepki veriyor zaten. Millete kalsa her şeyi onlar çok iyi biliyor. Biz cahiliz 🤦♀️😅
Mucizem_211 begonvilko hiç millete bakma tatlım kendine bak rahat ettiğin pozisyonda uyu 😇 rica ederim bu arada ne demek 🤗😘