Aminekrhn Galiba 😅 Bu gidişle kendiliğinden olmazsa 2.cocuk için baya transferi düşünürüm gibime geliyor çünkü hamilelik harici birde tüp bebeğin süreci yıpratıyor masrafı, tutacak mı tutmayacak mı, iğneleri, serumu, kanama olacak mı, tutsa sağlıklı mı devam edecek vs vs. Benim ilk transferimde kanama ile birde kalp atışı durup kürtaj olmuştum. Bu ikinci transferim. 3.icin gerçekten baya düşünürüm sanırım