Saat 11de hastaneye gidecegim, suni sanciyla dogumu baslatacagiz ama ben cok korkuyorum. Hem dogumdan, hem ters birsey olmasindan.
Dogum sirasinda nefessiz kalirim, tansiyonum yükselir beynime pihti atar, bebegin boynuna kordon dolanir, ikinamamda orda kalir vs vs öyle garip seyler geliyorki aklima. Asiri derecede heyecan ve korku var. Sanirim suan da tansiyonum firladi.
Nasil sakinlesecegimi bilmiyorum asiri korkuyorum bana bi akil verin 😓
Henüz 37+0 haftaligiz, yüksek tansiyon sebebiyle suni sanci verecekler. Nasil yapacagim bilmiyorum 😔 birde sancilari tek basima cekecegim, esimi sadece dogum aninda alacaklar yanima corona yüzünden…
Biz yurt disindayiz, sezeryana pek sicak bakmiyor doktorlar, normal dogumu beceremezde sezeryan istersem yapmazlar diye de korkuyorum bir yandan 😓