Esra-57 Meryem_003 ben darica farabi devlet Hastanesi’ne gidiyorum meryem top çok güzel ilgileniyor güler yüzlü de ondan öncesinde de fatih caddesinde derman tıp merkezine gidiyordum ordaki bayan doktor da çok tatlı dilliydi ☺️
bebisveannesiiii Meryem_003 meraba bende derman tıp merkezinde duygu hanıma gidiyorum çok samimi tatlı dilli bı doktor🥰