Merhaba kızlar . İlk hamileliğim bugün tam 20. Haftaya girdik. Bir kaç hafta önce sanki pıt pıt elimi koyduğumda hissediyordum ama hissetmiyorum da bayadır. Yani çok daha erken hissedenleri gördükçe korkmaya başladım artık 😔 Doktora gitmeli miyim sizce 🥺