Balkanss evet benimki normale dondu, insülin kullanmadım. ama aşırı aşırı dikkat ettim listede ne varsa uyguladım sevmesem bile ağlayarak yaptım.
muhtemelen o poğaça simitler. 0 un, şeker, paketli gıda. asla tüketmeyin. içinde un olan çorba bile yasak ona göre düşünün, 1 lokma çikolata bile. günde 6 öğün beslenin. bi de ben evde ölçüm yapıyordm. yeni denediğim her meyveden sonra ölçtüm. muz, armut, cennet hurması, ıncir, kavun hepsi şekerimi yükseltti mesela sadece 1 kez tüketmiş oldum haliyle.
evde ölç dedi mi size de