Arkadaşlar oğluma bir aylık aşısını yaptıracağım hepatit b aşısıymış sanırım vurulduktan sonra ertesi gün banyo yapabilir mi ve aşırı ateşlendi mi huysuzlandılar mı o gün bunu öğrenmek istiyorum bugün aşıso varda çok mu atesleneck acaba tecrübeli anneler yazarsa sevinirim