furkaninannesii hamileliğim boyunca bir kere 4 hafta gitmedim hep 2 haftada bir gittim😁 doktorum zaten kalp atışını pek dinlemiyor hareket ediyor Dior sürekli dinleyip rahatsız etmeyelim Dior önemli birşey olmadıkça ama bu ay da ay sonunda gel dedi ayın 1inde gittim 33+2iken şimdi 35+1 im beklicem mecbur 😢senin ağrıların varsa hiç durma vala benim içim rahatliyor mutlu bir şekilde dönmek varsa gitmeye deger kuzum nst daha hiç girmedim