mrb direk konuya girecem bana birazcık olsa umut verirseniz çok mutlu edersiniz beni
6+5 gebeliğim var bu pazartesi günü çok kanamam oldu adet kanaması gibi progestan hap ve iğne verdiler iki gece hastanede kaldım ultrasonda kese var bebek yok pek sağlıklı bı gebek gözükmüyor dedi son adet tarihine göre kese 3mm miş büyük ihtimalle düşük yapacaksın dedi ama oda belli değil haftaya bı daha gel ultrasonla bakalım dedi ilk günkü gibi kanamam yok ama hala var günde bı pet hemen hemen dolduracak şekilde şu an bu gün kaynanamin 5. Günü
benimle aynı durumu yaşayan varmii