Benim 3 gündür geçmeyen ateş ve öksürüğüm vardı kadın doğum doktorum KBB’ye yönlendirdi oda antibiyotik iğne verdi 7 tane ama çok ağır bişey bence vurunduktan sonra ağzıma ilaç tadı geliyor resmen. Doktor hamile olduğumu bilerek verdi tabi ki ama yine de içim rahat etmedi hamileyken antibiyotik kullanan var mı :(