Hayallerim Merhaba ben tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım şuanda 24.haftadayım ve hala aynı doktorumuza devam ediyoruz doğum için anlaştığı hastanenin sgk anlaşması yok normal doğuma 3.250 diyorlar sezeryan 3900 tl bebek paketininse içerisinde olduğunu söylediler bu aydan sonra başka doktora gitmeyi düşünüyorum.ama korkuyorum güvenemiyorum ve bu24.haftadan sonra nere gidebilirim hangi doktor detaylı ilgilenirki kafam çok karışık ne yapmalıyım doktoruma devam mı edeyim yoksa başka bir hastanemi araştırayım fikirlerinizi rica ediyorum
Arven Hayallerim Bu aşamaya kadar geldiğiniz doktorunuzu eğer çok maddi sıkıntı yoksa bırakmayın çünkü bütün aşamalarınızı bu doktorunuz biliyor tekrardan sil baştan başlamak eğer mecburiyet yoksa denemeyin bence çünkü riske atılmaması gerekiyor
Hayallerim Arven bende çalışıyorum ve şuana kadar zorlanmadık hastanenin sgk anlaşması olmaması bizi zorlar mi acaba doktorum cook iyi çok bilgili ve sonrasında yine embriyoların var o klinikte
Bskrt Hayallerim sultangazi bahat hospital Mustafa Balık çok iyi doktor Doğum ücretleri de çok fazla değil bence ona gidebilirsnz
Arven Hayallerim Yani şöyle düşün zor elde edilen bebekler bu yaramazlar uzun süre bekleniyor gelmeleri için o yüzden bu sürecin geçici olduğunu düşünüp şartları biraz zorlayabilirsin ayrıca diğer embriyolarında varmış yarı yolda kalma