Sevtugm Evet normal dogum yaptım 2 gün hastanede yattım sancılarım var ama açılma ilerlemiyordu suni sancı yedim 12 saat boyunca gene açılma olmadı en sonunda doktorum suyumu patlatma kararı aldı ve ozman doğum başladı 2 saat de öyle sancı çektim ama nasıl kendimi yerden yere atıyorum nasıl canım yaniyor gerçekten çok kötü ve acilmam 10 cm oldu ve 10 dk içinde doğum yaptım catalda 10 dk kaldım