Mucize_mm Regli günüme daha 10 gün falan vardı ben istediğimden sebep heo test yapardım zaten yine yapmıştım ama negatif çıkmıştı. Daha sonra sporda iken birden baş dönmesi aldı ve hiç birşey yapamadım daha sonra hastaneye götürdüler doktor Vertigo dedi ve onun ilaçlarını verdi bana ,☺️ Ama ben hamileymisim bu kadar erken belirti göstermez vertigodur dedi neyse bı kaç gün içtim verdiği ilaçları ve bulantım basladi daha adet günüme var bu arada 1 hafta falan midem bulaninca regli günümü bekledim ilaçları bıraktım ve adet olmayınca zaten sonuç ortada 😄 şuan 18+3 olduk oğlum olacak inşallah