asya21 Merhaba kızlar 38+2 yim. İki gecedir bebeğim bi yerde toplanıyor karnım taş gibi oluyor aşırı rahatsız ediyor. Uyutmuyor sırtıma ağrı vurdu onun dışında bir şey yok bu normal mi?
Bsranurrr asya21 valla canım bu 2. Gebeliğim de benim de o şekilde çok oluyordu Bi tarafa toplanıyor du ağrı ve baskı oluyordu rahimde ama korkmayın ins erken doğum olursa ağriniz olur ve git gide artar bu belirtiler sizi korkusun ama toplanma da bi sıkıntı yok diye biliyorum
Zehra9616 asya21 evet cnm bu dogum belirtisi ve senin hissetmedigin sancilarinin oldugu anlamina gelir😊
Elifinannesi_ Dün ben acile gittim. İlk gebeliğim. Kasılmalarım oluyordu . Allahtan doğum belirtisi değilmiş ama oradaki doktor eğer karnın toplanır bebek top gibi olursa ve GEÇMEZSE doğum belirtisi filan demişti 🤷🏻♀️