Ozgrrr anladım. Sağlığınız toparlansaydı demek istemiştir hemşire :) zor süreç hamilelik tabi. Ama gerçekten 30 aylık bebek ve 36 haftalık hamilelik çok zor. Allah yardım etsin, üstesinden gelirsiniz Allah’ın izniyle. Kendinize dikkat edin, vitaminleri aksatmayın, halsiz kalmazsınız en azından :) hayırlı olsun inşallah.