Anne8484 38+2 oldum ve gribim..Sabah bir uyandim bademcigim şişmiş yutkunamıyorum. Omzum ve sirtim ve sirtim agriyor sanki heryerim dökülüyor..Hafif bws agrisi da var..Ilac da alamam 2 gün sonra doğum var.. Kendimi nasıl dinç hissedebilirim,neler yapabilirim?
Deletedmom62627 Anne8484 sıcak şeyler içip boğazını yumuşatman lazım bende üç gündür gribim 39 haftalığım her an doğum yapabilirim… bide meyve bal falan ye, bal limon zencefili karıştır birer kaşık al çok işe yarıyo
Cansumuratt Anne8484 bende 26+1 im dün akşamdan beri göğsüm dolu gibi boğaz ağrıdı da değil değişik bişey sanki tahriş olur gibi ıhlamur vs hamilelikte içiliyor dimi ne yapcağım kararsız kaldım insan bir yandan da covid den korkuyor inşallah sadece basit bir griptir 🤲🏻Allah hepimize şifa versin inşallah
Afyy Merhaba doğumum cuma günü ve bende 3-4 gündür gribim benim geçiyor cumaya pek bir şey kalmaz diye düşünüyorum ben sürekli sıvı şeyler aldım genel olarak ballı limonlu çay içtim hep uzandım dinlendim tavuk suyuna çorba bol bol meyve başka yapacak bir şey yok
Anne8484 Afyy nane limon bal yapsam veya zencefil zararlı mi?Ben de ballı süt içtim,çayıma limon sıktım kalın giyindim terliyim diye
Afyy Anne8484 ben geçen haftaya kadar zencefil tüketiyordum ama kan sulandırıcı etkisi olduğu için ve sezaryen olacağım için bıraktım bol bol limonlu ballı çay içiyorum içine bazen tarçın falan atıyorum ballı sütü öksürük için tavsiye ediyorlar bende öksürük olmadığı için pek içmedim
Anne8484 Beyza97 cay içine bal ve limon attim güzel geldi bana ve kalin giydim terliyorum şuan..Sen de dene canim..Bol da C vitamini al..Ben kalsiyum ilacini icmemistim galiba ondan kemiklerim agriyor
mesfils Nane limon, adaçayı (boğaza çok etkili özellikle, beni iki günde topladı), ıhlamur. Allah yardımcınız olsun…
Anne8484 Afyy inşallah ya biraz terledim ben ama dus alamam evde tek başıma karnim asagiya sarktı doktor kanala girmis demisti
Afyy Anne8484 bende evde tek başımayken korkuyorum artık her an doğumun başlayabileceği günler çünkü dikkat etmek lazım son 3 günüm inşallah sıkıntısız geçer gider 😍