Sarayhelvasi Arkadaşlar devlete kontrol için gitmeyi planlıyorum bu gebeliğimde, cinsiyet için hem uygun hem de iyi bildiğiniz bir doktor veya yer var mı acaba?
Burcu_akbb Sarayhelvasi normalde şehir hastanesine giderim 12. Caddede Randevu bulmuştum Sabahtan gittim 14. Haftada Söledi Şehir bi türlü sölemiyor Diper iki kızımıda 12. Caddede öğrenmiştim
Sedaaaa2 Sarayhelvasi ben aydınlıkda akrapole gidyorum 150 tl muayene efsane bi doktor 16 dan once cınsıyet soylemıyor
Yesimtmr Sarayhelvasi şehir hastanesi 23 haftaya kadar bekletiyor detaylı ultrasonda söylüyorlar oğlumda bana stajyer söylemişti de doktor çok kızmıştı özel hepsi en erken 14 haftada söylüyor 12.caddeye gidiyorum şimdi bakalım ne zaman derler
Sarayhelvasi Burcu_akbb aaaa bende eryamanda oturuyorum nasıl peki 12.caddenin ultrasonu doğru söyledi mi??? Özel bildiğin uygun fiyatlı bi yer var mı?
Burcu_akbb Sarayhelvasi 12. Cadde 14. Haftada Hemen gördü Erkek dedi İçimde şüphe kaldı 2 gün sonra Lokman hekime gttim 125 tl di muayene orasıda erkek dedi irade musagile gitmiştim çok tatlı bi dr Ama etlipe geçti Şuanda enson eryaman özele gttim Nida kahyaya Çok beğendim dr Renkli ultrason verdi hatta sgk lıya 100 tl ücret Sgk olmayana 200 gayet uygun ve güzelce bakıyor 3 adet renkli fotoğraf gibi verdi