annembabam Mfde günaydın merhabalar 🌸🌟ben 2. Aydan bu yana dalin bebe yağını kullandım bitti, es zamanlı 2 kutu da kakao yağı kullandım bitti , şimdi baby me bebek yağını kullanıyorum . Çok şükür hic çatlamadık . Kızcemle 32 +1 den selamlar size 🤰🌻🙏🏻
_ipekkkkk Mfde 2.3 aylıkken başladım ama yine çatladı popo tarafları şuanlık karnımda bişey yok ama bakalım 🤷♀️ Kantron yağı ve hindistan cevizi yağı sürüyorum İlk aylar bio oil çatlak yağı almıştım Sonra doktorum kanton yağı sür demişti markette de hindistan cevizi yağı aldım her gece göğüs göbek popo bacaklar sürüyorum 😀😀 özelikle duştan sonra çok kaşınıyor ozaman bol bol sürüyom 32+3 olduk 🤲🍂