Merhabalar, 38+4 haftalık gebeyim. Allah ım nasip ederse yarın doğumum var ama bugün wc ye gittiğimde (afedersiniz büyük abdest yaparken, çünkü sadece idrara çıkarken olmuyor) peçeteye şeffaf biraz yoğun sümüksü bişi geldi. Dün de az bişi olmuştu aynı şekilde önemsemedim. Bugün peçeteye de gelince nedir dedim acaba. Elbetteki doktoruma da yazıcam ama tecrübenizi varsa okumak isterim. Teşekkür ederim şimdiden.