BuglemBugra 32 haftadan beri suyum az hatta 4 5 gün hastanede yattım hala az 36+3 um özel hastaneye doğum icin gidicem cuma günü doguma gün almak için. çok yıpratıcı bir durum gerçekten suyum en son 5 cmdi hastanede normal doğuma kadar bekletilmek istenildim bende imza atıp ciktim özelde doğum yapacağım şimdi. Hayrlisi inşallah hakkımızda. Hareketlerimiz de hafif azalma başladı bu hafta 😔😑