@Crn_32 anladım çok geçmiş olsun üzüldüm adınıza ben özele gidiyorum sağolsun doktorum çok iyi işini biliyor 34 haftamızdan beri nst ye baglıyor bebegime ultrasonla bakıyor kilomu ölçüyor her hafta çagrıyor pazartesi gittim en son işte çatı muaynemi oldum 2 cm açılmam varmış normal doguma gayet uygunsun maşallah dedi dogumumu Başakşehir çam ve sakura şehir hastanesinde yapıcam ama büyük ihtimalle çünkü eşim şuan çalışmıyor sigortamız yok yeni yıldan sonra giricek işe doktorumdan ayrılmak hiç istemiyorum ama mecbur özel fiyatları baya el yakıyor takibimi yaptırdım en azından bu zamana kadar özelde yarında dediğim şehir hastanesine gidicem ordada muayne olucam Allah izin verirse dogumumuda orda yapıcam orda dogum yapan herkes çok memnun bende ondan orayı tercih ettim inşallah sağlıkla alırım kucagıma 🙏🙏🤲🤲☺️☺️