Dudu_123 Kızlar hamilelikte ishal problemi yaşadığınız oldu mu hiç kaç gün sürdü acaba ? Bir de ne iyi geliyor acaba
mrvcl9 Dudu_123 çok yaşamadım canım ben ama hem kabızlık hem ishal oldum o bağırsak hareketlerinden kaynaklı bebek büyüdükçe değişiyor bağırsakların düzeni muz yiyebilirsin aklıma bi o geliyo ☺️👍🏻
Esrakaracali Dudu_123 demir ilacından olmuştu. Sonra hapı değişmişti doktorum. Patates haslamasi, muz falan iyi geliyor
Ecebyrm00 Dudu_123 suan 40.haftalık hamileyimm 2 3 günden beri yaşıyorum. Dogum belirtisi de olabilirmiş
Tugba316 Bende 19 haftamda yaşadım isal kusma hiçbirşey yiyemiyordum doktorum reflor tablet vermişti iki güne geçti tabi siz de doktorunuza sormadan almayın nolur nolmaz