Comologgo 36+1 iz. Sırt ağrısı öldürüyor beni uyuyamiorm donemiorm Cnm çıkıyor çatı ağrısı bugün hat safhada. Sizde de var mı böyle ağrılar…. Geçmesi için napiosnz . Bu kdr ağrı normal mi y kemiklerim kirilmis sanki offf
Ceyduygu Comologgo Büyük oğlum da çok çekmiştim 10 dkdan fazla oturamaz,aynı pozisyonda kalamazdim. Çok zor,beni tek zorlayan sırt ve çatı ağrısı olmuştu. Yapacak hiç birşey yok maalesef doğurduktan sonra bile bir süre kaldı sonra geçti çok şükür
Comologgo Momgirl16 ya böyle bı ağrı yok her gün biraz daha şiddetleniyor . Sırt bı yandan , yanlarim bı yandan , çatı zaten yurutmuyor bile . Niye bu kdr geçiyor anlamiorm :(
Momgirl16 Comologgo anliyorum canim bende hamileliğin basından beri sirt ağrısı var hiçbir işimi yapamıyorum ayakta 10dakadan fazka durmak zaten ne haddime😭
Comologgo Ceyduygu ay geçici olsun diye dua ediyorum artık ben de . Bu gece o kdr çok ağrım vardı ki dogurcm dedim yani zor dayaniorm artık
Ceyduygu Comologgo Bebeğin ağırlığından oluyor o çok zor Allah yardımcınız olsun. Ben yarım saatten uzun yolculuk yapmazdım ölürdüm ağrıdan. Dogurunca geçer inşallah
Comologgo Ceyduygu inşallah ya daha çok da var nasıl dayanacm bilmiorm yurumemi bile engelliyor uyku muyku yalan oldu zaten :(