Kızlar akşam 19:00 çınarı kasıgıma bir ağrı girdi gaz gibi önemsemedim geçer diye düşündüm ama 20:30 kadar uzadı. Bu agrı sonra sol tarafıma yatmak istediğimde yatamadıgımı uzandıkça krampla basınçlı bir agrı şiddetleniyordu hemen haStaneye gittim. Nts cektiler sancı yok saat 10 gibi eve geldik. Eve geldikten yarım saat sonra bana aynı agrılar vurdu gene bu sefer şiddetli idi belimde ağrıyor ve hiç bir pozisyon rahatlatmıyordu. 1 saat kadar cektim sancı ve artık dedim gidelim bu kaşıkta birşey var gittil 11 buçukta ve alttan muane oldum açılma yok ama kafası elime geliyor dedi. Bu arada alt muane yani bilmiyorum. Acılı mı derseniz acılı ama dayanılmıyıcak gibi değil zaten sancı cekiyordum birde el attı iyice sancım çoğaldı. Bu sefer sancın var düzenli dedi. İyi hoş sonra doktor çıktık nöbetci bakti etti. Kendi doktoruma attilar kağıdı dedi serum serum yedim 2 saat sürdü. Agrım kesildi🤦🏻♀️ Bu arada ben 21 aralıkta sezeryan olucam planlı ilk doğumda sezeryan diye. Doktor da dedi tutalım biraz daha zaten az kaldı filan neyse serum bitti nst girdim bir sancı burdu hiç bişi yok ortada 90 vurdu resmen ve o an dedim ki normal doğum yapanlara saygı ile önlerinde eğiliyorum. Bugün 40 oranında cektiö sancıları aslında doğum başlaması için yeterli bir rakam ama 90 laro gören oluyormuş ebe dedi helal olsun. Ben zaten saniyelik yaşadım o anı dedim eşime kalk ben altima siçicam bebek kafası ile baskı yaptıkça kaka hissi geliyor. Değişik bişi velhasıl bugünde doğurmadım 😂 bol sancılı bir gündü ama yanlış alarm. Ve baya yoruldum. Ağlamaktan helak oldum