prensesannesiiiiii dakpinar- sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim.. İnşallah benimkide öyle erken gelir bizi 40lara kadar bekletmez, 🙄😍😍
Oztukk @dakpinar- ayy sizi görmüştüm nişanım geldi yazmıştınız. Ben de 37+3’deyim, inşallah benimki de çok bekletmez kavuşuruz. Allah bi avazda kavuştursun, sağlıkla gelsin yavrunuz 💕🌸
Kumru_ dakpinar- Hayırli kolay bir doğumun olur inşallah 🌸 40+1im bekliyorum ,bizlere de dua etmeyi unutma🎈
gage dakpinar- hep buradan görüyordum yorumlarınızı, sorduğum pek çok soruya da cevap vermiştiniz çok çok duygulandim, sağlıkla, kolaylıkla kavuşun inşallah yavrunuza dualarım sizinle 🙏🙏🙏❤️