Kızlar gündüz nişan (kahverengi leke ) gelmişti söylemiştim. Ağrım sancım çok hafifti sezeryan olacağım için sancıyı serum ile durdurmuşlardı ama 1 saat önce suyum geldi :) çiş sanmıyorsunuz kesinlikle tutulmuyor 😀 kahve leke ile gelince su doktorum ilçede alttan muayene yaptır bebekte sorun var mı kakasını yaptı mı baktır sonra hemen gel dedi ,ebe alttan muayene yaptı Korktugum gibi degılmıs sadece ilk irkildim ama acımadı fakat bebegın kafası çok aşağıda olduğu için açıklığı anlayamadı ve kalp atışına baktı sorun yok bebekte doktoruma gidioz şimdi yoldayız . Ve doğum sancısı yaşıyorum şu an 5 dk bir adet agrısı gibi belden giriyor kasıklara doğru 1 dk anca sürüyor sonra gecıyor oh diyorum :) benim için dua edin normal mi yoksa sezeryan mı olacak şu an belli degıl ama doğumum başladı erkenci kuş gelmek istedi 🥰❤️