Bugün 37+1 oluyorum. Akşam alt tarafımda sızlama başladı idrarimi yaparken az az geliyor sızlama hala geçmedi enfeksiyondan şüpheleniyorum.. Ama ne sağa dönebiliyorum ne sola uyyamiyorum doğum belirtisi falan olabilir mi diye korkuyorum biraz çocukta toplanıyor ara ara