Ayyy ayni ben…
Ben de ay olacak sanirim bilrikte yatamiyoruz…
Esim kükrüyor… ben de cit desen uyaniyordum.. .artik 3.trimesterla zaaten uyuyamiyorum…
Arada yanina gider gidip yapip, tekrar kaciyorum🥲🥲🥲
Nasil olcak bu nasil birlikte yatabiliriz bilemiyorum😑