3seldaa paket paket yaptım yani büyük buzdolabı poşetlerine koydum ;
1👶🏻bebegime iç atlet, alt ve üst patikli takım, eldiven şapka bez . Kısaca 5li hastane cıkısı ve bez diyebiliriz. Doğumdan sonra giymesi için.
2👶🏻 üsttekilerin aynısı yedek olarak
3👶🏻 10 adet bebek bezi, ıslak mendil
- 👶🏻 agız mendili, 2 yedek atlet daha, eldiven çorap
- 👶🏻 müslin (ince) örtü iki tane, bir tane kalın battaniye
6 🙆🏻♀️ kendime iki tane pijama takımı
7 🙆🏻♀️ depend külot bez bir paket
8 🙆🏻♀️ 3 çift çorap, 2 tane sporcu atleti ( emzirme atleti vs hangisini kullanacaksanız), iki eşarp, lastik toka
🌸 rulo havlu
🌸 Çöp poşeti
🌸 mama falan alır diye biberon