Bosaslan35 avantajlari ve dezavantajlari var tabi. Avantaj 18 yasima bastim 1 ocakta resit oldum..4 gun sonra yasinizi dolduruyorsunuz 😀😀 88 liyim diyorum 28 aralik he 89lusun ozaman diyolar. Annem cok pisman hassas bi insan oldugum icin erken okula basladigimdan adapte olamadim. Keske 1 ocak yazdirsaydim der durur. Herseye 1 yas buyuklerle oldum vs