Melike256 Bende 35+3 teyim bel ve kasığımda çok ağrım var Bi duş aldım biraz bekleyip hastaneye gidicem yalancı sancı da olabilir diye düşünüyorum
ozlemcimen Ben de 35+5 im bugün kasık ve bel ağrumla hastaneye gittim. Ama ne açıklık çıktı ne de nst de sancı. Serum verip gönderdiler