Halime0638 tontonhanim ben hic gitmedim lakin annem zamanında ona ameliyat da oldu muayenede ne olduğunu tam hatırlamıyorum ama doktor cok iyi bi doktor çok sevecen şen şakrak yani benim bildigim kadariyla cok iyi bi doktor
tontonhanim Halime0638 teşekkür ederim geçmiş olsun onda ameliyat olacağım Hatay’dan ona gideceğim öneri üzerine bir ay önce geldim ama başka doktora görünmedim acaba bu kadar çabuk güvensem mi diye arafta kaldım
tontonhanim Halime0638 histeroskopi kriyoterapi ve rahim filmi rahim ağzında yara kist enfeksiyon varmış
Halime0638 tontonhanim anladım icin rahat olsun canim benim annemde rahim ameliyatı olmak zorunda kalmıştı ve cok iyi geçti doktor cok iyi bak yıllar oluyor ben küçüktüm yani en az bi 6 sene geçmiştir bizim ailenin tüm kadınlarını tanır doktor hepsi ona gider cok severler biraz olsun rahatlattiysam sevinirim işinin ehli bir doktor kendisi
tontonhanim Halime0638 Allah razı olsun 🙏 tavsiye edenlerde hep aynı şeyleri söylediler demekki öyle biri ki olumsuz bir yorum yok bir nebzede olsa güvenim daha da arttı sağolun 🤗🤗
SevimlimX Asla asla asla tavsiye etmem önceki gebeliğimi düşükle sonuçlandıran kendisi sadece bukadarini soyleyim yeterli olacaktır ve acayip paraci bir adam lütfen dikkate alın yazdıklarımı
Wwwelk Merhaba benim 2.gebeliğim ilkindede zeki hocaya gitmiştim çoooook memnunum Herşeyi çok güzel açıklıyor karakteri için değil doktorluğundaki tecrübesi bilgisi olaganüstü bunun için tercih ettim kendime uygun başka dr bulamadım